miercuri, 11 martie 2009

Totul este transparent..

Fiind prima mea postare pe Blog m-am gandit ca trebuia sa fie ceva interesant, dar nu am gasit nimic interesant in momentul de fata, pe viitor cu siguranta voi posta lucruri interesante, distractive. Dar pentru inceput m-am gandit sa vorbesc despre lucrurile care nu se vad dar se simt si aici fac referire la dragoste pentru ca unii dintre noi nu sau intalnit cu ea. Cand veti citi poate in gandul vostru veti spune ce este cu AnderKull? oare este amorezat? sau tampit? Si raspunsul meu este da amorezat nu tampit:-)!!! Am descoperit dragostea!
Pot scrie cateva citate de dragoste de diferiti autori.

  1. Acela care nu a iubit niciodata, inseamna ca nu a trait niciodata. - John Gay
  2. Cand iubesti puternic, gasesti intotdeauna ceva nou in persoana iubita. - Pascal
  3. Daca vrei sa fii iubit, iubeste. - Seneca
  4. Dragostea ii face pe oameni sa se simta egali. (F. Dostoievski)
  5. Viata fara dragoste este ca pamantul fara soare (Anderkull)

3 comentarii:

  1. Mda!:D.interesant!subiectul asta imi place cel mai mult!:X...pot spune ca, aproximativ de un an am descoperit dragostea:X...e atat de frumos sa iubesti si sa fi iubit!nu cred ca exista un alt sentiment mai frumos,mai sincer si mai pur ca acesta:X:X:...si daca stau bine si ma gandesc acum un an imi ziceai ca"inca nu s-a nascut fata care sa-mi puna mie capac"..:))..si uite ca ai ajuns la vorbele mele..iar eu m-am dovedit a fi norocoasa castigatoare:))!:D hai te pup si te iubesc scumpilici:*:*:*>:D<..si nu uita ca mi-e dor de tine...si mai sunt doar 38 de zile pana la marele eveniment:X:X:X...bye..pup u

    RăspundețiȘtergere
  2. In sfarsit s-a gasit fata kre sa t "lege" :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Kitzu spune pe bune: boss,stii k acum ceva timp(vreun an jumate in urma) ne gandeam qm ar fi sa ne gasim nijte fete cu care sa avem o rel serioasa?
    se pare k tu ai gasit-o si va merge f bine iar asta nu poate decat sa ma bucure deoarece au ramas mai multe fete singure pt mine!!!!
    :D:D:D :P:P:P ;)
    AAAAA....voiam sa-ti mai zic felicitari pt blog!!!! a inceput sa prinda contur!

    RăspundețiȘtergere