sâmbătă, 14 martie 2009

Slaba sau mai plinuta?


Va spun eu cum este mai bine!!!

Noi barbatii adoram femeile mai plinute? Din cauza ca ne excita!(Eu raman neutru la discutia asta). In genaral barbatii isi doresc o femeie mai voluptoasa, sa aiba sani mari, un fundulet bombat, solduri generoase. NU vrem o femeie slabuta pt ca nu este asa jucausa ca una durdulie!! Sa va spun ceva ce nu stiti, femeile mai plinute dau nastere unor copii mai isteti datorita cantitatii optime de acizi Omega 3 prezenta in organism;) (este ca nu stiati asa ceva!?). Sa nu confundati femeile voluptoase cu cele grase, diferenta intre ele se face prin talie. Poti sa ai 70 kilograme si sa arati bine, dar raportul intre talie solduri si bust este unul echilibrat.

Ce vor barbatii?

- 40% din barbati viseaza la o femeie plinuta cu sâni mari
- 15% îsi doresc un manechin, dar nu considera silueta drept una apetisanta
- 38% vor femei usor plinute, cu fundul bombat si sâni generosi, dar nu mari
- 58% sunt fericiti când partenera s-a mai îngrasat
- 77% din barbati nu vor sa îsi lase partenerele sa slabeasca

In concluzie "uita de diete si invata sa-ti iubesti rotunjimile!"
Femeia mai plinuta este mai draguta!:-)

4 comentarii:

  1. subiecte foarte interesante ai.Cam fara perdea unele si nu te stiam asa de indraznet.:)) Ce zice viitoarea soacra despre toate astea? :))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu ce zice viitoare soacra:D sper sa nu spuna nimic rau:D cei drept sunt putin indraznet:)) dar nu cred ca este rau sa fii indraznet:D

    RăspundețiȘtergere
  3. barbatii se uniformizeaza dupa fata cu care au o reletie,de obicei,asa ca nu conteaza parerea lor:))
    am observat ca pana la...sa zicem 22-23 ani,barbatii nu cauta o relatie serioasa,dar cateodata se intampla sa-i loveasca cupidon fara sa-si dea seama.Deja,dupa 25 ani,majoritatea se fac oameni"seriosi" si cauta stabilitate.
    este de necrezut cat de mult poti sa schimbi in bine fiinta pe care o iubesti!eu am reusit sa fac asta si sunt mandra...

    RăspundețiȘtergere
  4. sall am 17 aani si imi plac femeile plinute cu fund mare si sani mari ciuz

    RăspundețiȘtergere