vineri, 13 martie 2009

Barbatul ideal pentru femei..


Exista barbatul ideal?

Vreau sa stiu cum ar trebui sa fie barbatul ideal pentru femei? Nu vreau un raspuns de genul "tu esti Anderkull" pt ca eu nu sunt ideal, sunt "LEGENDAR":)) Vreau sa aud parerea fiecareia in parte, sa vad la ce Fat Frumos visati:)) Ce v-ar face fericite intr-un cuvant sa ai o viata roz.
*Daca totul ar fi roz, este posibil sa intri intr-o stare de rutina care sa te faca sa fii nemultumita? Dupa parerea mea si micile certuri au uneori farmecul lor. Este posibil ca barbatului ideal pentru tine sa nu reprezinte nimic pentru alta persoana?

Astept raspunsuri si comentarii !!!

3 comentarii:

  1. hmm....barbatul perfect nu exista!:)).una la mana,doi..ar putea deveni perfect pentru o femeie tratand-o ca pe o printesa:X...si aratanda-i ca inca mai exista si baieti..BUNI:))..da este posibil ca barbatul ideal pentru mine sa nu reprezinte nimic pentru alta,pentru ca,gusturile nu se discuta!
    ps:de ce nu i-ai lasat capul sa-l vedem si noi la fata?:))..conteaza si cum arata:P

    RăspundețiȘtergere
  2. eu cred ca barbatul perfect este cel alaturi de care alegi sa traiesti.De aceea,il iubesti,nu?Pentru ca t-i se pare mai presus de ceilalti,mai fermecator,mai romantic sau mai sufletist.
    eu iubesc si spun fara sa evit ca mi-am gasit baiatul perfect pentru mine!

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt de parere ca "nu e frumos ce e frumos,e frumos ce-mi place mie"...se poate sa il vezi de cateva ori..sa aiba acel ceva,care te atrage si ..gata! te-ai indragostit...:D (asa mi se cam intampla mie..si nu e prea "distractiv"...mai ales daca iti mai da si sperante si peste ceva timp iti dai seama ca este un afemeiat si ca "te-ai inscris" doar intr-un fel de "preselectie"]
    *in viziunea mea...barbatul ideal...pardon...mai bine spus un baiat de care m-as putea indragosti ar trebui sa fie dragut in primul rand,sa aiba simtul umorului(nu exagerat),sa fie istet,sa ma faca sa ma simt speciala,sa imi acorde atentie si sa NU mai flirteze cu alte fete...

    RăspundețiȘtergere