vineri, 13 martie 2009

Pentru cele mai sensibile fiinte "Femeile"


Daca tot am fost acuzat ca am scris despre femei urat, m-am gandit sa vin cu o postare dedicata lor. Poate asa imi voi mai spala din pacate:P Tot am observat ca multe fete nu stiu sa se imbrace!!! Si cand vezi o tanara fetitza care se imbraca aiurea ti se face mila:P Deci voi veni cu o mana de ajutor pentru voi "cele mai sensibile fiinte de pe pamant".
Sa incepem cu inceputul..BIJUTERIILE, sunteti moarte dupa ele daca ar fi dupa voi v-ati cumpara in fiecare zi cate un sac! ce rost are sa aveti cu sacul daca nu stiti in mare parte sa le asortati..

Niciodata nu.."combinam metalele pretioase cu lemnul sau glabonturile" "nu purtati mai mult de doua inele la o mana" "nu combina un inel cu piatra mare cu un medalion cu piatra mare"

Casual, te-ai imbracat cu o pereche de jeansi, un tricou si ai plecat la servici, scoala sau oras? Este momentul cel mai bun pentru a cauta in "cutia cu minuni" cauta o bratara lata, compacta si colorata, cu cercei rotunzi, din plastic sau din lemn, si o esarfa pe masura. Atentie!!! pietrele pretioase (sau doar stralucitoare), fie si de dimensiuni reduse trebuie lasate acasa. La fel si gablonturile cu flori. DAR DACA AM SPUS CA TREBUIE LASATE ACASA BIJUTERIILE DE DIMENSIUNI MICI SA NU CREDETI CA TREBUIE LASAT SI INELUL DE LA IUBIT!!!

O tinuta sport, la tinuta sport nu se poarta nici un fel de bijuterie, dar voi femeiele cum sunteti incapatanate:P Eu va sfatuiesc sa purtati o pereche de cercei mici, un lant la baza gatului si un ceas. Este neaparat ca bijuteriile sa fie din metale pretioase. O tinuta sport inseamna fie ca mergi la sala, fie ca alegi varianta pentru miscare. Asa ca accesoriile nici nu trebuie sa te deranjeze, dar nici sa se oxideze. Este interzis sa porti bijuterii mari, lungi, lanturi voluminoase!!!


Sper ca tot ce am scris sa va fie de folos...si daca nu este lasati comentarii...:P


2 comentarii:

  1. :))...ai consultat internetul sau un stilist?:))...:P

    RăspundețiȘtergere
  2. e interesanta aceasta postare..ai un gust bun in ceea ce priveste vestimentatia..si imi place chestia asta la tine:X:X:X..si chiar tin cont de parerea ta in ceea ce ma priveste!:X...pooop u

    RăspundețiȘtergere