joi, 12 martie 2009

O zi frumoasa!


Buna seara! Vreau sa le multumesc celor care au intrat pe blogul meu si au lasat comentarii la tampeniile mele:D ma bucur ca ati raspuns la sondajele mele:)

In mare parte astazi am ars'o aiurea prin oras..ce vreau eu sa va spun este ca plimbandu-ma prin oras am observat ca lumea nu este afectata de criza!!! ca de 2 luni tot se vorbeste de ea(recesiunea), plin de masini, blocaje, oameni nervosi(ceva normal in capitala, deci o zi normala fara sa fim afectati de CRIZA), nu sp ca am fost in unirea center:)) vreau sa spun ca intrarea in magazin se facea f greu din cauza puhoiului de oameni care ieseau si intrau in magazin, asta da dovada ca noi romanii o ducem bine nu suntem afectati:) Din punctul meu de vedere e un lucru bun sa nu ne gandim la recesiune:)
Va doresc o seara buna si ne mai auzim noi:*:*:*


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu