luni, 16 noiembrie 2009

O zi de haos in Capitală!!!!


Greva la Metrou!

Doamneeeeeee!!!! cea mai mare tampenie sa faca astia de la metrou greva, asta ne mai lipsea. Si asa traficul in Capitala este foarte aglomerat, nici nu vreau sa-mi inchipui cum sunt strazile Bucurestiului acuma. Bine ca nu am de mers la facultate... Am deschis televizorul si am dat pe realitatea tv, arata imagini din traficul bucurestean, statiile de RATB sunt pline la fel si strazile...off ii compatimesc pe cei care trebuie sa ajunga la munca sau pe studenti:( Nici autobuzele nu sunt suficiente sa ajunga la toti calatorii, ”spun astia ca au scos tot parcul, dar tot nu este suficient” normal ca nu este suficient...ce autobuze mai aveati voi in dotare...maxim 10 in stare de functionare, asta nu ajuta cu nimic. „Traim in Romania” si asta spune totul, doar la noi se pot intampla astfel de lucruri. Poate maine vor face greva si cei de la RATB, nu ar fi mare lucru. „Romania tuturor posibilitatilor” poate intr-o zi ne opresc si apa cateva zile, in acelasi timp sa ne opreasca si curentul...Si ar fi o capitala de „vis”.
Eu zic sa avem grija cu cine mai votam de data asta!!! Se apropie alegerile si va sfatuiesc sa mergeti la vot sa schimbam ceva in tara asta.
Sa aveti o zi frumoasa! sau o zi aglomerata:))

Un comentariu: