luni, 16 noiembrie 2009

A Fost Odata...


Totul a inceput 18.04.2008 intr-o joi (daca imi aduc eu bine aminte), pe care nu o voi uita niciodata. O data care m-a facut sa iubesc!!! si in acelasi timp sa urasc totul ce are legatura cu dragostea, sentimentele, iubirea etc.

Si uite asa incepe totul:

Ceva mă lega de aceasta persoană, mă facea sa uit de toate, eram in al 9-lea cer, alaturi de ea mă simțeam deosebit. Totul era luat dintr-o poveste de dragoste, nu-mi inchipuiam ceva mai frumos. Multe momente frumoase pe care nu le voi uita curand(sau niciodata!). Imi placea sa o surprind, de cate ori aveam ocazia,
EU-„ce faci? Iesim si noi la un suc?
„nu ca am facut baie..”
Eu-„ok” (continuarea o stiu apropiatii)

Asta a fost un moment creativ bye AnderKull :)), nu e ceva special...dar a fost facut din inima, era ceva neobisnuit la mine, ceva nou.(din nou pt. cei ce ma cunosc).
In acelasi timp si „Ea” ma surprindea. Cum spuneam totul ca din povestile de dragoste, ceva de vis! Nu pot scrie chiar tot, ca nu as vrea sa stie toata lumea ce am facut, cum am trait aceasta poveste de iubire:). Dragostea este frumosa, dar pacat ca nu tot timpul are un final fericit!:( Imi vin in minte multe momente frumoase, prea multe ca sa le pot scrie...si de asta nu le voi mai scrie.
Tot ce conteaza este ca am iubit, am fost indragostit si in final luat de fraier. Pe mine un oras mare nu ma schimba, dar pe „tine” „da". Tot ce pot sa fac este sa-mi cer scuze pt limbaj!!! si voi incerca sa-mi vad de treaba mea. sa te uit! (asa cum mi-ai sp)

Încercati sa faceti diferenta dintre a ”IUBI” si a fi ”ÎNDRAGOSTIT”

POVEȘTILE DE DRAGOSTE ÎNCEP FRUMOS, DAR NU ȘTII CUM SE TERMINĂ!!

Povestea mea de dragoste s-a sfarsit pe data de 16.11.2009

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu