sâmbătă, 5 decembrie 2009

Vine mosul? sau nu vine?!


Voi incepe asa..."din inima..pt toti copiii neajutorati si pt cei care nu cred in Miracolul Craciunului" asa a sp piciu sa incep:))

In seara asta vine Mos Nicolae...vine la copiii cuminti!!! eu am sarit din schema:)) in ultimii ani mosul nu mai are adresa mea nici nr de card:D si nu inteleg de ce!? pentru ca eu am fost cuminte, cu toata modestia, chiar foarte cuminte, un exemplu de baiat!:D prietenii pot confirma asta.."Draga mosule, stiu ca esti in an de criza te inteleg foarte bine, dar macar poti vorbi cu Mos Craciun sa treaca si pe la mine cu ceva frumos, poti pune tu "Mos Nicolae" jumate si "Mos Craciun" jumate hai ca nu este mult:D

Speranta moare ultima, eu imi voi lustrui ghetutele si le voi pune "la geam"...poate poate, cand vin din club sper sa gasesc ceva. Tu sa treci draga Mosule! ca eu voi fi cuminte nu ma voi da la fete, nu o sa le pun mana pe...:D stii u;)

Sa nu ma dezamagesti!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu