marți, 9 februarie 2010

A trecut un an...


...de cand nu am mai scris:) sau intâmplat multe lucruri in anul ce a trecut, unele bune, altele rele și așa mai departe. Viața nu este roz..nici daca ne straduim nu o putem face, dar cu toate acestea mergem mai departe pentru ca asa ne este menit. In rest ce sa mai sp...sunt ok imi traiesc viața. De 2 zile in CAPITALA este zapada ca in basme:) off..nu se mai termina iarna asta..vreau caldură, vreau sa vad lumea cu zambetul dezghețat..VREAU SĂ VINĂ PRIMAVARA!!!

Maine voi mai trece printr-o mică furtună..dupa ce mă va spăla ploaia voi uita de toate neplăcerile prin care am trecut:) si o sa revina totul la normal...te voi smulge si din mintea mea.
Tot ce pot spune este ca: ”M-am indragostit prea repede de tine, te iubeam inainte sa accept ca mă indragostisem de tine, te adoram in momentul in care mi-ai sp ADIO!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu