duminică, 6 decembrie 2009

Trist, Suparat, Dezamagit...


Draga Mos batran afurisit ce esti..iar m-ai dezamagit! :( Am sperat sa vii si pe la mine, dar vad ca nu ai trecut. Incep sa nu mai am incredere in tine:( In ultimii ani mi-ai tot dat sperante, m-ai amagit...dar cu toata dezamagirea sa stii ca tot cred in tine, pentru ca mi-ai dat cele mai frumoase amintiri ale copilariei.
Ma voi pregati pentru celalalt Mos batran, barbos care mi-a facut sa am cele mai frumoase amintiri ale copilariei, poate o sa treaca si pe la mine sa-mi lase sub brad ceva mic. Nu uita ca nu am fost pretentios!
Te astept mai Mosule, daca treci pe la mine sa stii ca am nij mesaje de la niste prieteni pe care i-ai sarit...sincer ai face bine sa nu treci ca o sa te rad in cap si o sa-ti smulg barba!!!

Un comentariu: