luni, 26 octombrie 2009

Bagabonteala+Cluburi+Femei= OBOSEALA!!!


Buna seara!!!
Nu prea am idee cum sa incep. Am avut un weekend tulburator, plin de...:D
Toate au inceput de la un simplu telefon! "Vezi ca ajung la Bucuresti" din acel moment a trebuit sa-mi schimb planurile facut pentru acest weekend. Nici nu mai stiu ce am facut vineri seara, dar stiu ce am facut sambata:X m-am intalnit cu iubita mea:X, am stat cu ea la un juice, o cafea etc..aaaaaaa...era sa uit de Mr. Chitzu care a servit pt inceput 3 sucuri cu gust de hamei:)) si 50 alex-cola:)) dupa ce am plecat de la iubitica mea, ne-am continuat seara arzand'o prin cluburi. Nu mai tin minte unele lucruri(nu le pot scrie) :D am ajuns pe la 5 acasa, ne-am bagat la somn sau nu! pe la 10 ne-am trezit:(, adica 9 ca se daduse ceasul inapoi cu o ora. Duminica a fost mai lejer! am ajuns acasa la 23:D am luat la pachet suc cu gust de hamei:D ne-am prelungit oboseala:))
nu-mi prea pot tine ochii deschisi, cred ca ma bag la somn!
o seara buna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu